Ny färg!

Har suttit i en frisörstol hos Carro hela förmiddagen, hon smsade mig igår och frågade om jag ville vara "hårmodell", de skulle testa nya färger på salongen. Självklart sa jag ja, och här är resultatet:



Innan var mitt hår lite lätt orange-aktigt, och det skiftade i väldigt många olika nyanser. Och så såg det väldigt färgat ut, inte speciellt naturligt.


Carro varvade ljusa slingor med lite mörkare, för ätt jämna ut färgerna i håret och göra det mer naturligt. Sedan har vi planer på att lägga ännu fler, och ljusare slingor närmare sommaren.

Jag är verkligen supernöjd, det är det bästa frisörbesöket jag någonsin gjort! :) TACK TACK TACK underbara Carro!!!

Kommentarer
Postat av: carro

Kalassnyggt! Tack för dom fina orden :) Det blev verkligen super! <3

2010-03-23 @ 15:42:21
URL: http://livingmystory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0