Helt slut



Right now I'm wearing this :)

Ligger i sängen och tar igen mig efter en evighetslång, men väldigt rolig, dag. Har gjort om mina avdelningar på jobbet idag, bla det som kallas Key Areas, borden och skyltdockorna inne i butiken. Det är skitkul att hålla på och välja färger, modeller och accesoarer som passar till :) Det tar dock väldigt lång tid att vika, stripa, och galga upp allting, så det är mest det jag har gjort hela dagen.

Direkt efter jobbet powerwalkade jag ner till gympahallen för träning, som gick galet bra idag. Har lyckats komma över två av mina största mentala spärrar, och känner mig sjukt bra!! Körde handvolt-frivolt utan problem, och körde även rondat-salto på tumblingen för första gången. och så säger dom att man inte kan lära gamla hundar sitta ;)

Nu? GODNATT! :)

Kommentarer
Postat av: CAMIE

Det va ett mycket bra tips! Tack så mycket :) Helt sant, en blogg som är för personlig blir ointressant för de personer som inte känner bloggaren! Om man nu inte är känd liksom :)

2010-03-17 @ 00:24:20
URL: http://camillahart.blogg.se/
Postat av: Camilla i USA

helt ratt.. men det ar ganska svart i sverige o kora sin egna stil da alla butiker ar de samma i varje kopcentrum och saljer typ samma skit.. sen ser nastan alla i sverige likadana ut, nagot blir en trend da maste alla ga o kopa den pa samma stalle for samma pris!



2010-03-17 @ 03:01:12
URL: http://mopsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0