Gårdagens


Linne & Haremsbyxor, Lindex
Väska, Wedins
Halsband, Kokos of Sweden
Armband, Lindex - H&M - okänd
Ringar, Någon butik i Bryssel och mammas gamla
Skorna bytte jag på jobbet till ett par svarta, låga gladiatorsandaler med nitar :)

Igår var Tove-tott här på middag efter jobbet, lax med fetaost, färskpotatis och tzatziki bjöd jag på, och till det lite vin. Men eftersom jag är uppe redan nu för att göra mig klar för jobb så rundade vi väl av vid 12-tiden. En riktigt mysig kväll var det iallafall :)

Idag fyller syster-yster år, så pappa, Åsa och Daniel kommer hit och ska käka med middag. Och Sandra såklart. Men nu måste jag göra mig klar,

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0