Tradera

Det måste vara en av de bättre uppfinningarna under detta millenium. Har fyndat massor med saker därifrån, bland annat:

Målvaktströja till Emil, 199:- inkl. frakt


Väggdekoration (till vår framtida lägenhet) 70:- inkl. frakt


2 st Osis+ Dust it 150:- inkl. frakt


Just nu håller jag på och budar för fullt på den här plånboken/kuvertväskan:

Skulle vara helt perfekt som väska på krogen, och som plånbok när man vill kunna ha många kort och spara kvitton :) Just nu leder jag på 61:- plus frakt dårå, och det är bara 50 minuter kvar.. så den kan bli min för så lite!
Spänningen är oliiiidlig.
Update: I won it :) 116 pix.. Nu väntar vi med spänning på leverans, och se om den är lika fin på riktigt :)

Helt underbart :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, jag vet inte hur det blir. Får inte tag på någon biljett för imorn. :( Men jag hör av mig om hur det blir! :)

2010-02-25 @ 18:21:34
URL: http://johannapanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0