Söndag

Kom på att det är sportlov här nu, för alla som går i skolan. Tänk att det är första gången på 13(!) år som jag inte har sportlov. Helt sjukt ju. Men har ju haft ledig helg, så lite glad får man väl vara :)

Emil har åkt iväg på fotbollsträning, men vi hann äta en rätt mysig frukost innan han åkte, och nu sitter jag i sängen med datorn i knät, pyjamasen på och kikar på Bondi Beach Rescues. Inte helt fel när det springer omkring en massa solbruna livräddare i surfshorts. Yummie ;)
Ikväll har jag träning, men grabbarnas och tjejernas träning är inställda, så jag har en lugn och skön söndag framför mig. Inte ofta det händer..

Dagens önskeoutfit;

Jeans, Lindex - Solglasögon, skor & väska, H&M - Top, Debenhamns - Armband, Urban Outfitters

Snälla snö, försvinn någon gång!

Kommentarer
Postat av: Emmelist

jättekul att du vill vara med :D ska sätta mig och välja ut finalisterna nu! ;)



var rätt många som ville vara med så tar en stund. :P

2010-02-21 @ 11:16:56
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Amanda

Snygga saker :D



Ha en rba dag!

2010-02-21 @ 11:37:17
URL: http://deevice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0