Sista februari 2010

Ikväll blir det sista natten jag sover ensam. Emil kommer visserligen hem sent imorgon kväll, men jag ska försöka hålla mig vaken tills han kommer :)

Det har varit en ganska bra dag idag. Hyfsat lugnt på jobbet, men det blir ändå lite knivigt när man bara är två som jobbar. Det är svårt att lämna butiken och hinna med lager-grejer. Känns lite småsegt också att jag jobbar nu fram till torsdag, men det vägs helt klart upp av att jag får långhelg, fre-sön :)

Nu är jag nytvättad i håret. Älskar mitt hår när det är nytvättat, inte för att skryta men mitt självfall rockar! Skämt åsido så får jag ibland hindra mig själv från att tvätta håret för ofta. Dumt att slita på det i onödan.
Sen har jag fått för mig att mitt hår har blivit ljusare senaste veckorna, vilket verkar helskumt eftersom jag inte gjort nåt med det.. Men när februari-lönen kommer sen i mars, då kan ni slå er i backen på att jag kommer boka tid hos Carro för slingor :)


Bjuder på en personlig favorit


Nu ska jag ta och borsta tänderna, och sedan bädda ner mig i sängen,

Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0