Melodifestival och mys

Lördagskvällen spenderades hos Martin & Madde med familj, pizza, Anja Pärson & Melodifestival. Sällskapet var som vanligt trevligt, pizzan var god( sjukt länge sedan jag åt pizza :o ), Anja Pärson åkte bort sig, och Melodifestivalen var väl ingen höjdare.
Alcazar - var sämre än de varit de senastre åren, Elin Lanto - WTF?, Darin - mysig låt men inget speciellt, Erik Linder - skön snubbe, skön låt, Crucified Barbara ägde, men inte driekt någon Melodifestival-vinnare.

Var ju och solade i förrgår, köpte sån där supertan-kräm innan, och jädrar vilken skillnad det blev. Hade inte solat sedan i början på Januari, så var i princip mitt original-bleka jag innan. Men kolla ränderna nu:

Efter 20 minuter, och 70 kronor fattigare. Lätt värt det :)

Nu ligger jag i sängen och kikar på Trauma - life in the ER på Tv4 Fakta, med Emil sovandes bredvid. Ska snart ta och göra honom sällskap i drömmarnas land,

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0