Look of today


Idag har jag sportat en mycket snyggare fiskbensfläta, och en enormt tråkig men ack så mysig outfit bestående av jeans-leggings och en vit tunika med knappar, detaljer i fomr av sömmar, och uppkavlade armar. Till detta vita sneakers.

Måste bara säga att jag är toknöjd med flätan :D tänk att det bara är andra gången jag gör en sån, och ändå ser den inte så dum ut :)

Ikväll är det mello. Har redan tjuvlyssnat på de intressanta låtarna, känns inte som att vinnarlåten kommer framföras ikväll om vi säger så... Men man vet ju aldrig.

Nu håller jag på och målar naglarna, köpte nya mini-lack från Depend idag,

Provade den högra, som jag trodde var lite mörk-gammelrosa, men den var mer caramel-/tantbrun. Så nu har jag lagt ett rosa lack över, som tonades ner lite. Man kan kanske säga att det blev en mörk pastell-rosa.

Note to self: Köp nagellacks-remover imorgon..

nu ska jag kila ner och se vad svärmor har för sig :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej !

fin blogg :)

allt bra med dig ?

När du ändå svarar, kan du väl svara på Dagens fråga också ? ^^ Går du på någon sport / aktivitet ?



Kram Jennie

2010-02-27 @ 19:30:10
URL: http://jennieduvet.blogg.se/
Postat av: sophie

snälla kan du inte lägga ut bilder eller en video om hur man gör en sån fläta? jag måste få veta! :)

svara på bloggen om du vill, ( jag har inte börjat med den än så den e inte så fin) :)

2010-03-01 @ 20:59:08
URL: http://sophiens.blogg.se/
Postat av: Theresé

Sophie, det gick inte att svara på din blogg, men det skulle jag kunna göra :) Har aldrig gjort en videoblogg, men någon gång måste ju vara den första ;)

2010-03-01 @ 21:35:55
URL: http://gymparumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0