Lite roligt faktiskt..

Fick en kommentar med en fråga, så tänkte svara på den :)

emmii om Look of today:
hejsan:)
Färgar du dina ögonbryn? Om du gör det som jag läste att du gjorde för.. kan man färga med vanlig hårfärg? Gör gärna ett inlägg om de.. jag vill ha fina ögonbryn som du :)
kram
När jag var mörkhårig färgade jag alltid mina bryn med Colorans bruna färg, men hade lite kortare verkningstid för att det inte skulle bli för mörkt. Meen, nu har jag varken färgat eller plockat mina bryn på över ett halvår (tragiskt, jag vet). Men jag har tur, för mina ögonbryn är i princip osynliga när de är osminkade. Så det enda jag gör nuförtiden är att borsta igenom brynen och lägga lite ögonbrynsskugga. Jag använder H&M's och den funkar skitbra, lägger på den med en sned-klippt ögonskuggsborste :)

Vet att Coloran har en färg som heter Cendré - Ljusbrun, och jag är sugen på att prova den. Men är lite rädd för att det blir för mörkt ändå, och jag är INTE så sugen på att bleka brynen isåfall ^^  


Brukar ligga på mellan 70 & 90:-                                  39,50:- KAP 

Emil höll på och hånade mig när jag tog bilderna, så jag ser lite mongo ut xD

Men så där, nu vet ni ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0