Ledig tisdag

Idag har jag hunnit med att gå en halvlång promenad i solen, äta frukost och läsa en bok ute.. och inte så mycket mer. Jätteskönt att vara ledig och inte göra nånting speciellt. Tror iallafall att jag har fått mig ett par fräknar till :) Får se om det spricker upp igen, har varit rätt molning nu ett tag, så kan man ta med sig datan ut och kolla på The Hills eller något sånt. Ska försöka hinna med att ladda upp bilder från helgen i Umeå också, innan det är träning ikväll. Tänkte även kasta in en maskin tvätt, så får Emil hjälpa mig att hänga den ikväll :)


Bjuder på en gammal bild från första studentfesten förra året, saknar Johanna som numera bor i Götelaborg..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag saknar dig med!!

2010-04-20 @ 13:55:09
URL: http://johannapanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0