Sunday

Godmorgon världen,

Idag har jag ett ganska så fullspäckat schema. Klockan 10 ska jag på möte, vet inte riktigt hur länge det håller på, men måste gå därifrån senast halv 12 eftersom jag börjar jobba 12. Slutar jobbet klockan tre, och ska vara i sporthallen mellan 4 och halv 8. Kommer med andra ord vara helt slutkörd när jag kommer hem ikväll.
Desutom lyckades jag sumpa en av mina linser igårkväll, så innan 10 måste jag lyckas ta mig hem och hämta nya.
Men jag tror att det kan bli en riktigt rolig och lyckad dag.

Tänkte visa lite bilder på den omgjorda delen i mitt rum,







Skrivbordet till vänster på översta bilder ska ut så fort som möjligt, och även den grå/silvriga sängen till höger. Så ska jag möblera om lite. Men visst blir det bra? Allt smink och hårspray och naggellack osv. ligger i de runda svarta lådorna. Det blir mindre damm och ser mycket stilrenare ut.

Nu ska jag ta och göra mig iordning,

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0