Lördag

Har jobbat hela veckan *nöjd*, så det är skönt med ledig helg nu :) Skulle dock ha jobbat idag, men det blev något fel i schemat, så jag jobbar nästa lördag istället. Igårkväll var jag och Emil hemma hos Emil & Mia, mös lite framför idol med chips, och avslutade sen kvällen med att kolla på en film, Running Scared, lite seg i början, men blev bättre sen. Fast jag var så trött att jag inte orkade se hela, så vi åkte hem innan den var slut. Får se slutet en annan dag :)'

Idag har jag börjat flyttstäda mitt rum, har lyckats fylla 3 stora svarta sopsäckar alldeles själv, med bara en massa skit som ska slängas :P Och på måndag åker jag och pappa till Ikea, ska handla en ny byrå, och lite andra småprylar som behövs.

Ikväll ska jag och Emil på bio, Flickan som lekte med elden.


Vi ska "fira" vårt 15-månadersjubileum, som egentligen var igår, så vi åker till Kista direkt efter hans match, som började 4. Jag ska definitivt ha en stooor popcorn, vet inte ens när jag senast åt det? Men nu är jag toksugen. Och Bio-popcorn är ju 1000 gånger godare än micropop. Mmmm. Jag vill ha nu.

Den börjar vid 9-tiden, så förmodligen blir det till att dyka ner under täcket när vi kommer hem.

Jag såg förresten Svenska Hollywoodfruar idag, missade det när det gick i veckan. Haha, humor-TV på låååg nivå. I like.
Älskar när man får skratta åt människor som inte fattar att man skrattar åt dom, utan tror att alla älskar dem. Mohaha. Typ Kändisdjungeln, HAHAHAHA, sämsta programmet ever!? Vart är kändisarna liksom? Och Bengan, som var dyngrak när de träffades första gången, och sedan fick lämna "Djungeln"(- någon mer än jag som tycker att ljuset är lite väl bra för att vara mitt i djungeln) av "medicinska skäl" (- abstinens?). Håhåjaja.
Men det är ju underhållande iallafall. 

Nej nu ska jag sluta skriva och lägga mig framför TVn :) 

Tingeling 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0