Lördag

Visst är jag uppe tidigt för att vara lördag? Men så är det när man jobbar och sliter.
Igår var vi hemma hos Emil och Mia och åt middag. Vi fick en jättegod tacopaj med fetaostsallad. Urgott var det. Efter maten blev det så klart Idol. som jag inte alls tycker hade något bra upplägg. Gillar inte "cliffhangern" med Calle och Piotr alls. Men men, Tv4 behöver väl pengar.
Efter Idol såg vi en superbra film som gick på femman tror jag det var, Red eye


Sevärd film, verkligen.

Nu sitter jag och fixar naglarna ^^ måste ju se okej ut när man ska stå i kassan hela dagen. Så fort de har torkat ordenligt ska jag ta och fixa håret och sminka mig lite. Ska försöka få Emil att skjutsa mig förbi mamma, tror(hoppas!) nämligen jag glömde min mobil där hemma igår.



En liten ego-bild får avsluta detta inlägg, vi hörs senare ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0