Ny mobil?

Funderar på allvar att säga upp mitt abonnemang hos Telenor. Har funkat skitbra för mig, eftersom jag ringer gratis till familjen(numera mamma?), och har haft 3000 sms/mån för 99:-. Men i helgen blev min mobil Coca-Cola skadad, och jag känner att det vore bättre för mig att kunna ringa billigt till Emil, pappa, Johanna, osv.
Nu har både Tele2 och Telia erbjudande på denna telefon:

Sony Ericsson W995. Emil har samma variant, fast i svart, så jag tror att den är helt okej. skulle dock vilja höra lite från nån som har en sån, funkar den bra? Ingen man måste lämna in varannan månad? För sånt har jag inte lust med.
Sen har de ju olika erbjudanden och avtal, som jag inte riktigt känner att jag har koll på.

Tele2
Telefonen: 1:- (engångsavgift) + 150:-/månaden i 24 mån.
Abonnemang: 19:-/mån + 19 öre/ minut & sms
Frakt: 89:-
Övrigt: Inträdesavgift 99:- + Uppläggningsavgift 150:-

Telia
Telefonen: 495:- (engångsavgift) + 150:-/månaden i 24 mån.
Abonnemang: 49:-/mån + 29 öre/minut & sms
Ingen frakt eller andra avgifter.

Känns som att det landar på ungefär samma summa ändå, men får nog ta och be min käre (och teknik-kunnige) pojke om hjälp i denna fråga :)


Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag har en röd som du kan få köpa billigt. Dax för en ny till prylfarsan.....

2009-10-08 @ 11:22:34
Postat av: Theresé

Jag tar den ;) Vi hörs när ni kommer hem från Åre :)

2009-10-08 @ 11:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0