Måndag idag

Yes, då har man avslutat den första av tre arbetsdagar denna vecka :)
Lite seg start, men framåt eftermiddagen rullade det på rätt bra.

Har varit hemma hos pappa och hämtat en väska med kläder som jag har vikt in/galgat upp här hos mamma. Börjar fundera på om jag har tänkt alldeles galet. Har fortfarande lika mycket kläder kvar hos pappa som jag redan har här hos mamma, men ungefär 0% space i garderob/byrå kvar. Det är illa. Måste på nåt sätt få Emil att köpa en byrå eller nåt till sig, som jag kan snylta lite på :)

Ikväll är det träning för småtjejerna som gäller, vi ska tävla om drygt två veckor, och förutom redskapen ska vi även delta i en show-tävling som kallas Valfrid. Ett litet problem är bara att programmet till det inte är klart än.. Så jag hoppas att alla kommer ikväll..

Avslutar med en liten kärleksbild :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0