Ledig idag

Så himla skönt att bara få sova ut, hinna äta en ordenlig frukost och slippa stressa. Speciellt eftersom jag har gått och dragit på mig en riktig dunderförkylning. 
Men igår handlade jag väskan full med menthol-näsdukar, Ipren och halstabletter, så jag ska nog klara mig idag :)

Har precis ätit en jättemysig mannagrynsgröts-frukost, med te. Mums.
Tänkte snart ta bussen ner till centrum och uträtta lite ärenden, en sak är lite hemlig, så den skriver jag om sen när jag vet mer, men sen ska jag till banken och fixa med min löneutbetalning, och sedan till Kicks och handla lite nya sminkprylar. Måste ju byta ut lite saker nu när det blir kallt, och min hud blir torr som ett fnöske :( Tänkte dessutom passa på att använda mina klubberbjudanden, 20% på valfri vara och 20% på en mascara. Är suge på att köpa någon bra hudkräm och/eller serum, och Diorshow's mascara. 

Nu ska jag ta och fixa mig klar, borsta tänder osv.

xoxo

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0