Äntligen Helg!

Igår var jag verkligen helt mentalt slut när jag kom hem från jobbet. Orkade inte göra nånting, förutom att lägga mig under täcket och powernap'a lite. Men sen vaknade jag som en ny människa! Höhö, NOT!
Käkade en rätt mysig middag med familjen och Emil, innan vi åkte vidare till Martin & Madde. Busade runt med världens sötaste Majken, och kikade på Idol. Efter Idol tog vi en halvlång promenad hem till Emil där det blev rätt i säng utan att passera gå. 

Nu är vi uppe och på väg att kila hem till mig, kommer nämligen en tjej och ska kolla på min soffa idag :)
 

Blir nog mer uppdates idag, för än så länge har jag nada planer för dagen.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0