Torsdag

Satt uppe till drygt halv 3 igår, för att boka en lägenhet. Var galet trött, men så lyckades jag ju bli numero 1 också :D hoppas verkligen att vi får någon av de tre lägenheter jag har bokat nu. Skulle vara så skönt att kunna flytta i Januari.

Imorse var jag sedan inställd på att ha en ledig dag utan jobb, men kvart i 8 blev jag väckt. Så det vara bara att vackert kliva upp, tvätta håret och sedan sticka iväg till dagis. Var ändå en rätt skön dag, eftersom jag slutade redan kvart över 1.

Har inte direkt några planer för eftermiddagen/kvällen. Kanske blir lite filmkikande, fick med 27 Dresses med Amelia sist jag köpte den, så eventuellt blir det den.



Avslutar med en bild på mig och mina nya älskling ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0