Finally Friday

Imorse lyckades jag såklart glömma bort att jag började 9, och inte halv 8. Så gick upp över en timme för tidigt. Som tur var så kom jag på mig själv ganska snabbt och hann lägga mig och sova en timme till. Skrattade lite elakt för mig själv när Emil var tvungen att gå upp i vanlig tid. Mohahah.

Jobbade kort dag idag med, så skönt att få några timmar att hinna göra lite saker som man aldrig hinner annars. Har t ex. bokat min hemresa från Åre, har bestämt mig för att åka dit över nyår :)
Måste åka ner till centrum en sväng idag också, mitt sminkborttagningsmedel är i princip tvärslut, och behöver ha någon superkräm mot min snustorra hud runt näsan. Blir alltid torr som ett fnöske så fort det blir lite kallt. 



Kyss & kläm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0