Torsdagmorgon

Sent i säng igår, tidig uppgång idag. Träningen gick okej igår, förstår bara inte riktigt hur våra tränare tänker. Tydligen extra-träning idag också, som krockar med min mixgrupps träning, så vi får se.
Sitter i skolan och slöar, har gjort färdigt mitt examensarbete i Information & Layout B. Halv 10 har vi sångträning inför studenten, och sedan har vi Småföretagande B. Sen är min skoldag slut för idag. Skönt. Får se vad som hittas på idag. Go West har ju 50% på i princip allt, är sugen på en klänning och et par skor där, får se om jag slår till idag.

Tingeling


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vet, förstår inte hur de tänker riktigt, jag sa både igår och idag att vi har mix träning med vårt UT gäng samma tid idag. Men men, får se hur det går.

Jag är också sugen på ett par skor därifrån.. ett par svarta "gladiator" som jag visade dig sist vi var där :)

2009-05-14 @ 13:51:45
URL: http://johannapanna.webblogg.se/
Postat av: Theresé

Nej, och det blev ju som det blev :P

Okej, dom jag ville ha fanns inte i min storlek :/ så jag köpte ett par gladiatorsandaler på Deichmann istället :)

See you tomorrow :)

2009-05-15 @ 08:37:32
URL: http://gymparumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0