Tisdagkväll

På idrotten idag körde vi ite i gymmet, och sedan körde vi lite step i danssalen, jag, Tove och Tessan :) vet inte om det an kallas för träning men det var skoj. Sen när jag skulle cykla hem så vräkte regnet ner, så jag ringde Emil som fick komma och hämta mig. Jag tog ett mysigt bad och sen käkade vi lite. När han skulle på träning körde han hem mig, och jag har spenderat kvällen framför TVn. Först var det sjukhuset på TV3, sen Ugly Betty på femman följt av Desperate Housewives. Sen kom Emil och hämtade mig igen efter träningen, och vi tog en sväng förbi ICA för att köpa bröd och mjölk.
 När vi kom hem drack vi te, och jag lekte lite med Messi, jag älskar den hamstern! <3

Nu ska jag ta och få lite massage av min maskin :)

Tingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0