Tisdag

Plugg, plugg, plugg. Idag gick jag upp halv 7 för att göra mig klar för skolan. Cyklade ner och hade lektion kvart över 8. Sen har jag haft håltimme sedan halv 10, och ska ha fram till 1. Och den har jag fyllt med massa pluggande. Har gjort 2 uppgifter á en A4 i Marknad för Turism, skrivit tränings/hälsodagbok för två veckor, och börjat samla information om en safariresa. USCH. Dessutom har jag massor med saker kvar att göra, ska skriva ett fördjupningsarbet om eksem och allergier och fördjupa mig inom kost, tror att jag ska skriva om olika dieter och vad de har för ståndpunkter och hur de fungerar. Egentligen är det ganska intressant, men jag hatar när man har pressen på sig att man MÅSTE göra klart uppgifterna till ett visst datum. Och eftersom våra betyg ska sättas typ den här veckan så måste allt bli klart. Iochförsig så blir det rätt lugnt veckorna som kommer nu, men det är så mycket annat med studenten och så.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0