Tisdag

Godmorgon,
Vaknade när klockan ringde klockan 20 över 6, och skulle precis till att gå upp när jag kom ihåg att jag har sovmorgon idag :) eller jag får själv välja om jag vill vara i skolan och jobba eller göra det på fritiden. Sovmorgon alltså, inga konstigheter. Så nu har jag precis klätt på mig och fått i mig lite frukost. Börjar ju inte förrän 1 så ska försöka hinna äta någon lunch sen.
Jag är lite deppig just nu, vill åka på studentkryssningen ikväll. 200:- för en 4-manna hytt. Men det är ingen som vill/kan åka med mig :( eller Emil ska åka med sina kompisar, men kul att det bara är grabbar då liksom. Man vill ju dansa med tjejerna också. Aja, om inte ett mirakel sker under dagen så blir det ingen kryssning för mig.
Well well, imorgon är det mösspåtagning, kan bli rätt kul, men kan också suga röv eftersom vår studentkommité är sämst i världshistorien. Kan man störta en studentkommité och ta över? Vore ingen dum idé isåfall.

Nej nu ska jag försöka spara lite liv i Emil,

Tingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0