Tisdag

Hann inte skriva något igår, åkte till skolan med Emil vid 10, för vi hade besök av några från Arbetsförmedlingen som skulle berätta för oss hur allt fungerar med att söka jobb och a-kassa och så. Efter det gick jag upp på Lindex och köpte ett par tant-trosor, värsta hålla-in-allt-&-sträck-på-dig-modellen, som jag ska ha under min balklänning och min studentklänning. Sen hade vi lektion där vi inte gjorde så mycket, mest snack från lärarens håll.
Sen åkte jag hem, och hämtade skor och grejer, och åkte ner för att prova min balklänning. Den är jättefin, helt underbar både i färgen och modellen. Efter det kom Emil och hämtade mig, och så skjutsade han mig till gympahallen. Sen blev det en ganska bra träning, vi hann igenom allt med alla lag, och det såg inte alltför dumt ut.
På kvällen kom Emil och sov hos mig, och jag slocknade supertidigt, redan innan Scrubs hann börja. Men det var skönt att vakna helt utvilad imorse. Jag var klantig och glömde min telefon nere i hallen igår, så när Emil skulle köra mig till skolan så svängde vi förbi och hämtade den. Jag känner mig lite smått handikappad när jag inte har telefonen med mig, och dessutom använder jag den som väckarklocka varje morgon, men imorse fick jag använda Emils telefon i stället. Jag var sjukt rädd att den inte skulle funka och att jag skulle försova mig, men så blev inte fallet. 
Iallafall så skjutsade Emil ner mig till skolan vid 8, och sen dess har ja suttit här och nördat järnet, bara pluggat hela tiden. Har hunnit skriva ca 3 A4 på ett projektarbete, och räknat ut budgeten för min konferens. Skönt att man har hunnit ikapp och nite behöver stressa. 

Nu ska jag fortsätta nörda, men jag har lyckats hitta laddaren till min kamera så senare idag kanske jag får upp bild på mina bal- och studentskor :)

Tingeling 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0