Söndagskväll

Som jag nämnt tidigare så har mamma m.fl. vart på mig om att att jag måste önska mig saker till studenten. Mamma sa att det skulle vara roligt att köpa typ nå smycken som jag kan spara hela livet. Men alla som känner mig någorlunda vet att jag aldrig, ALDRIG, använder smycken. Därför tycker jag inte att det är någon bra idé. I flytta-hemifrån-väg så har jag redan IKEAs startkökspaket, smörgåsgrill, vattenkokare, brödrost och matberedare, handdukar, bäddset och massa andra prylar. Därför är det inte direkt något sådant som jag behöver. Så nu har jag bestämt mig för att bara önska mig saker som jag gillar, även om jag inte kan spara dem hela livet. Några av sakerna är:


Muggar från Rörstrand/Filippa K, helt underbara.



Ipod Nano, min är gammal och funkar inte längre.


Jessica Simpsons Fancy, ha-begär efter den.




En kokbok med bra och billiga recept för studenter.

Fler förslag på saker jag borde önska mig?

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0