Söndagskväll

Hejsan svejsan,
Gårdagen blev en riktigt trevlig historia, jobbade på dan, ganska stressigt och typ 300 grader i butiken som vanligt. Efter det mötte jag upp Tessan & Tina på ICA, och vi handlade kött och lite annat smått och gott till vår "slutskiva", min klass valde att inte ha en traditionell slutskiva på en krog nånstans, utan vi körde hemma-pool-fyllelekar-grill-fest hemma hos Henke. Sjukt lyckat, trots att några tråkmånsar sket i att dyka upp.jag har inte hunnit lägga in några bilder från helegn, och juste nu sitter jag på en lärares dator, så det är inte läge att lägga in bilderna på den :P
Imorgon ska vi ha dansträning inför balen som är på fredag, tillsammans med våra balpartners, jag längtar jättemycket efter att få klä upp sig och känna sig som en prinsessa för en dag :) Självklart ska jag gå på balen med min underbaras fästman Emil, och jag har tillochmed fått ha ett och annat att säga om hans outfit för kvällen, man måste ju matcha litegrann iallafall.

Idag har jag varit ute i solen nästan hela dagen, gick ut runt 11 imorse och började steka, medans Emil klippte gräs och tvättade bil, så duktig så. Efter det så hade vi träning med UT-tjejerna, självklart utomhus i detta vackra väder, och därifrån gick jag hem, med solen stekande i ansiktet. Kom väl hem vid 6-tiden. Så nu är jag brun som en pepparkaka, eller nä, kanske inte, men jag är iallafall inte genomskinlig längre :) Har också hört att det ska vara minst lika bra väder imorgon, vilket betyder ännu mer stek, helt underbart. Nu ska jag ta och plåstra om mina skavsårs-fötter, och mysa lite med Emil,

Tingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0