Söndag

Dagen har bestått av städning, träning, träning och städning. Tjejernas träning gick super och det gick helt okej på min egen träning också. Vi har storstädat hela huset, eftersom att mäklaren kommer och ska ta bilder imorgon. Jag har också rensat min garderob. Vilket betyder att jag nu har plats för nya saker! :)



Som den här söta klänningen/tunikan från Rut m.fl, helt underbart söt med ett par höga klackar och en snygg väska till :)
Nej jag får nog ta och åka in till stan för lite shopping snart. Because I'm worth it :).

Nu har jag och Emil precis druckit te, och han tog ett bad. Sen blir det lite mys framför TVn innan det är dags att sova. Skola imorn igen. Blä. Mäste egenligen läsa igenom sidorna som vi ska ha prov på i Arbetsmiljö & säkerhet på fredag. Men man lever bara en gång (a)


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0