Onsdagkväll

Min tripp till centrum idag slutade med inhandling av det vit/rosamönstarde linnet (se tidigare inlägg) och ett brunt skärp. När jag kom hem fick jag också avi på att mina grejer från HM har kommit, men jag hann inte hämta dom idag, så det får bli morgondagens se-fram-emot. Käkade pannkakor med sylt och grädde till middag, och sedan tog jag bussen ner till gympahallen. Vi hade skön uppvärmning idag, jag blev riktigt svettig^^, sen körde vi igenom trampettvarven, men jag körde inga skruvar idag, får ta det på söndag istället. Sen gick vi över till tumblingen, och då skule jag såklart massakera mitt stackars ledband i foten igen. Det vara bara att super-mörda-linda foten för att stoppa svullnaden. Just nu gör det dock inte så ont, mitt största problem är nog att jag inte har några skor som är stora nog att få in en lindad fot i. Får se om jag kan låna en av Emils skor imorgon, inte så snyggt men vad har man för val? Any ideas?



Aja, nu ska jag ta och umgås lite med min underbara fästman (vad töntigt det lät, men han är ju faktiskt det, tihi).

Tingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0