Onsdag

Då satt man här igen dådå, håller på och ladda iPoden med lite sköna partylåtar. Har redan börjat tagga för ikväll, då jag, Tessan & Lea ska på MP & ES studentskiva på Chaplin's. Ska bli så himla skoj. Men först är det jobb som gäller, blev superglad när de ringde igår och frågade om jag kunde jobba. Nu vill man bara få in så mycket pengar som möjligt inför sommaren. Har precis dragit i mig en hallon-Safari-yoghurt, inte den bästa frukosten men vafan, jag orkar aldrig fixa frukost åt bara mig själv, det är ju mycket mysigare att äta tillsammans. Börjar jobba klocjkan 11, men ska åka ner till centrum tidigare, för pappa vill att jag ska polisanmäla stölden av min skinnjacka, eftersom alla mina nycklar låg där i. För då kan vi få ut försäkringspengar till att byta lås på huset.   

Nu måste jag gå och göra mig klar, så jag inte kommer försent.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0