Lördag

Hallå hallå, gårdagkvällen slutade med att jag och Emil köpte godis och hyrde en film (Eagle Eye) och åkte hem till Stor-Emil & Mia, det blev en supermysig kväll. Sen åkte vi hem till Emil och sov.
Idag har jag hunnit med ganska mycket. Gick upp redan vid halv 9, pappa kom och hämtade mig strax före 10, vi skulle på cykelauktion. Jag hade sett ut några cyklar innan, men dom gick upp så mycket i pris så det är bättre att köpa en sprillans ny för samma pengar. Men pappa köpte en asgrym cykel, som jag nog ska få låna ibland.
En cruiser, som han säger att han ska ha på Gotland i sommar, vi får väl se ;) Iaf, han betalade bara 550:- för den, grymt pris.

Efter det åkte vi ner till centrum och handlade lite mat och vin, och sen bar det av hemåt. Sedan har jag legat ute i solen och friterat mig ett par timmar. 22 grader har det varit i skuggan idag, Me like. Ikväll blir det grillade hamburgare till middag, och sen ska jag och Emil till Stor-Emil & Mia igen, ikväll blir det nog Yes-man på DVD.
 
Tingeling 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0