Lördag

Godmorgon :)
Igår var som sagt jag och BVFA Johäna Banäna i den stora staden för att umgås lite, vi åkte in ganska tidigt, redan vid 12. Ingen av oss skulle väl egentligen shoppa något speciellt, jag var lite sugen på att hitta några fina vita tights att ha på studenten, men hittade inga som föll mig i smaken, men båda två fick med sig massa fina prylar hem :) Johannas hittar ni här. Det enda tråkiga med hela dagen var att jag blev av med min underbara skinnjacka :( Varför kan inte folk vara ärliga, så dålig stil att hålla på och sno saker..  

Johanna på tåget in :)

Och det här var vad jag fick med mig hem:


Jeans-leggings från H&M, 198:-


Aprikosrosa T-shirt, H&M 98:-


Rosetter att ha i håret, H&M 29:- (säljs i par, svarta eller vita, men jag och johanna bytte en, man går ju sällan med två rosetter i håret)


Nitbälte, Gina Tricot 99:-


Randigt linne, 129:- Gina Tricot


Randig oversize tröja, 149:- Gina Tricot


Bikini, 48:- (!), Stadium

Ganska nöjd med mina inköp :)

Nu ska jag ta och göra iordning mig för jobbet.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Riktigt snygga grejer vi fick med oss hem :D Men bilden på mig är ju inte helt okej X) haha.. mongosmile!

2009-05-23 @ 16:57:14
URL: http://johannapanna.webblogg.se/
Postat av: Theresé

Japp :) vi måste umgås oftare, alla bilder på dig är okej ;) <3

2009-05-23 @ 22:38:14
URL: http://gymparumpa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja det måste vi :) Haha, aw tack sötnos! <3

2009-05-26 @ 20:39:52
URL: http://johannapanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0