Lördag

Jag och Emil sov hos Stor-Emil och Mia inatt, kollade på hockeyn och passade hundarna (två rottweiler). Imorse när Emil skulle gå ut med hundarna så lackade Aron på Nero, så det slutade med att Aron slet sig ur halsbandet och fick ett bett på nosen av Nero. Som tur var så gick det bra, det blev ett litet jack ovanför nosen men det var inget som behövde sys. Sen gjorde vi oss klara och åkte iväg för att spela minigolf. Det gick faktiskt mycket bättre an vad jag trodde, dom har fixat banorna så dom är jättefina. Jag slog hole-in-one på de två sista hålen men Emil vann med 3 slag. Men men, jag tar det nästa gång. Efter minigolfen gick vi till Pia och köpte mjukglass som vi satt ute och åt i det fina vädret. Sen skjutsade Emil hem mig, så nu har jag plockat iordning och dammsugit mitt rum. Dessutom har jag hunnit göra en ögonfransförlängning,

det var mycket lättare än jag trodde, och resultatet blev förvånansvärt naturligt. Själva fransarna kostar 65:-, limmet 35:- och borttagningen 45:-. På förpackningen står det att de kan sitta i 4-5 veckor och sen får man ta bort och fästa om dem. Alltså är det ett väldigt billigt sätt att få schyssta fransar. Får väl se om det ser lika bra ut om några veckor. Snart ska jag ta och käka middag, och sen ska jag tillbaka till Emil och passa hundarna.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0