Yasuragi

Tjingeling,
Hann inte blogga nåt igår, jag var ju på SPA hela dagen :) gled runt i morgonrock och tofflor(bilder kommer kanske senare) och badade i varma källor hela dagen. Vi åkte hemifrån vid kvart över 6 och var på Hasseludden strax efter 8, och åkte därifrån vid fem-tiden. Fick även en helt underbar ansiktsbehandling, synd bara att de använder så dyra produkter att man inte kan köpa hem dom. Tjejen som behandlade mig använde ett märke som heter MAtis, och serien Response Jeunesse:

men produkterna kostade mellan 700:- och 1000: st, och det är det inte värt. Men det var härligt att bli ompysslad. Emil fick en klassisk massage av en stor ryss ^^. Nu behövde ju vi inte betala nånting där, men annars hade det lätt varit värt 990:-/person att åka dit över en dag. Hursomhelst, när vi kom hem så var vi så trötta så vi hamnade i soffan där jag tillslut somnade, innan Emil väckte mig så att vi kunde gå och lägga oss ordentligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0