Torsdag

Godmorgon,
Emil har åkt iväg för att skriva papper på sitt jobb, så han lämnade mig ensam här hemma. Men jag har också lyckats göra lite nytta, genom att registrera mig på AMS hemsida, lägga ut CV och skriva ett personligt brev, och anmält mig på vikariepolen. Hittade också några utomlandsjobb. Typ servitris/bartender på Rhodos i 3-6 månader. Det vore ju grymt om man kunde åka dit i höst..  Men vi får se vad jag söker för jobb. Idag kanske jag hinner ner en sväng till centrum, vil köpa parfymen som jag har trånat efter ett tag nu, och eftersom lönen kom idag så kan man väl få unna sig lite?
Jag är också lite sugen på att åka och spela tennis idag också, någon som vill hänga med på en dubbel-match? :)

well,well, nu ska jag ta och få i mig lite frukost och sen gå ut i solen en stund :)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Så du fick iväg en anmälan till AMS idag. Rhodos förrästen, det är bara att åka om du hittar något. I´l suport you.....Puss

/Pappa

2009-06-26 @ 21:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0