Torsdag

Godmorgon :)
eller nä, jag har varit vaken sedan 10 ungefär. Men gick väl upp vidd 11, tog ett långt mysgt bad, och sedan var det dags för frukost. Nu har jag precis gjort mig iordning, ska ner till skolan och kolla på när rektorn håller tal, och sedan har vi avslutningslunch vid 2. Efter det ska hela klassen hem till Henke och fixa våra lakan och löva vårt flak. IIIIH, det sa bli såå kul imorgon :) synd bara att det typ ska tokregna hela dagen. Men man får göra det bästa av situationen.
Ikväll kommer farmor, farfar och min faster upp till oss från Skåne. Kul att träffa dom igen, och min faster har dessutom inte ens träffat Emil, fast vi har hängt ihop i snart ett år nu. Aja, nu ska vi ta och kila,


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0