Tisdag

Dagen har varit ganska händelselös, var i skolan i mindre än 3 timmar, städade ur skåpet, lämnade tillbaka alla böcker och kollade av mina betyg. Vi hann också skriva ihop en lista med låtar att spela på flaket på fredag, fan vad skoj det ska bli, iiih! Efter skolan åkte jag hem till Emil, min lilla sjukling, hade köpt halstabletter och så åt honom. Det blev en slappdag i sängen framför TVn för oss. Men sånt är också mysigt ibland :)
Nu har jag suttit framför datorn ett bra tag och skrivit ihop mina arvoden och närvarokort för gympaterminen. Får ut lite mer än 3000, ganska najs så här till sommaren :) Dessutom så har skatteåterbäringen kommit nu, 2 773:-, tack så mycket. Så imorgon drar jag och Johanna in till den stora staden på lite shopping, för det är vi värda ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0