Söndag

Helgen har varit grymt rolig, studenten var sjukt skoj, trots att det började spöregna precis när ve skulle springa ut. Jag fick en ny "tantcykel", precis som jag hade önskat mig, muggar från Rörstrand/Filippa K, och lite smycken. Dessutom fick Emil och jag presentkort på Yasuragi/Hasseludden,
 









så vi ska på spa :) förmodligen blir det på torsdag, eftersom det är vårt 1-årsjubileum.
Igår blev det en lugn dag, med godis framför TVn, och lite barnvaktande av Emils kusins dotter. Världens sötaste unge alltså :) Idag vet jag inte riktigt vad som händer, men eftersom vädret tillåter så blir det nog att sitta inne. Emil ska försöka ladda ner nya avsnitt av OTH, weei :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0