Söndag

Tjingeling :)
Solen skiner idag igen, och jag är superlycklig! Har legat ute och stekt ett bra atg nu, så var tvungen att ta en liten paus och svalka mig lite här inne. Jag lyckades pallra mig upp ganska tidigt idag, trots att det blev en ganska sen kväll igår.

Idag ska jag på smyckes-party hemma hos Mia, ska bli riktigt skoj. det är en tjej som har ett eget märke, och varje smycke är one-of-a-kind. Sen blir det fika och säkert en del skitsnack också :) Lite läskigt bara, jg kommer säkert vara överlägset yngst där, och jag vet inte om det kommer någon annan som jag känner, men jag brukar klara mig ganska bra ;P

Nej nu ska jag ge mig ut i solen igen,

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0