Sjukdag

Hade lite ont i halsen och så redan igår, men när jag vaknade imorse hade jag ont i hela kroppen, frös och svettades om vartannat och kunde knappt prata för att halsen var så svullen. Som tur var så sov Emil hos mig inatt så han kunde åka och köpa sjuklings-tillbehör, Coca-Cola och nyponsoppa, det är oslagbart att dricka när man har ont i halsen. Men men, ikväll måste jag klara av att masa mig iväg på ett möte, känns lite otaggat just nu, så hoppas att någon kan skjutsa mig dit.
Men jag är lite glad just nu iaf, och det är för att jag precis har klickat hem ett par såna här:

Skitsnygga, och perfekta både till vardags och fest i sommar.

Nej nu ska jag ta och lägga mig i sängen och kolla på dåliga serier igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0