Shopping of the week



Och allt från lindex,
Vit klänning i tunt material, perfekt till i sommar, både som finklänning och till stranden
Vit blus/tunika, tunn & fin men ändå bekväm
Vit bandeu-bh, kommer användas flitigt som sola-bikini i sommar
Mörkblåa jeansleggings, lagom mjuka och inte för höga i midjan som jag tycker att många andra är
Söta trosor, fina att gå omkring i här hemma
(köpte dessutom ett par vita jeans som jag velat ha länge, snappade dom på rean).

Idag har jag jobbat, solat och sedan varit hos mammas kusin på middag. Först blev det grillning och massa skitsnack, sedan blev det vin och drinkar. Till slut åkte vinylspelaren fram, och vi satt och spelade gamla vinyl-skivor fram till halv 2. (Jag vet att jag är för ung för att ha varit med på vinyl-tiden, men jag är lite såld på 80-tals synth/pop). Det blev en riktigt mysig kväll faktiskt, som dessutom var helt oplanerad från min sida. Nu sitter jag hemma hos Emil och kollar på Criminal minds, och väntar på att han ska komma hem, skulle hämta någon kompis i Enköping. Sen blir det till att hoppa i säng :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0