Onsdagskväll

Jag blir så glad av det härliga vädret. Man vill ju bara vara ute i solen och kramas. Eller göra något annat trevligt. Hursomhelst så har jag precis ätit en supergod sommarmiddag här hemma hos mami. Lax, färskpotatis, remouladsås och vitt vin, mums. Hela familjen (utom Sandra som är på sin killes landställe) åker till mina bonus-kusiner i dalarna imorgon, så jag har varit hemma en sväng för att hinna träffa dom lite. Är det förresten någon som vill fira midsommar med mig? Kul att hoppa omkring och sjunga små grodorna själv liksom ^^. Äh det löser sig nog, om inte annat så får jag väll bjuda in mig själv hos svärmor & svärfar m.fl. Just det, måste bara visa upp min fina nya cykel som jag fick i studentpresent:

jag har redan cyklat nästan en halvmil på den idag, och det blir en bit till när jag ska över till Emil ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0