Onsdageftermiddag

Själv var man ju duktig och tog sig till skolan imorse, superkul när det bara var två andra från klassen där. Sög apa. Men jag slutade iallafall tidigt så jag har kunnat ta det lugnt resten av dagen.
Nu sitter jag här framför datorn med färg i håret, som ska sköljas ur om exakt 12 minuter och 23 sekunder. Tog en liten tur till centrum idag, men hann inte inhandla allt som behövdes, men jag fixade hårfärgen ändå, som alltid wellas Har kört den rätt länge nu och den är jättefin, och jag vill ju ha mörkt hår nu till balen på fredag. Men efter studenten nästa vecka ska jag nog ta och göra ljusa slingor till sommaren.

Jag hann även med att shoppa ett par underbara skor,


både snygga och sköna(ursäkta den taskiga bildkvalitéten). Det kommer helt klart bli mina favoriter i sommar.

Nu är det dags för mig att hoppa in i duschen,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0