Måndagskväll

Dagen har varit sådär härligt seg och lugn, utan en massa måsten och stress. Vi vaknade jättesent, typ vid halv 12, och käkade lite frukost. Sedan åkte vi ner en sväng till centrum för Emil skulle lämna tillbaka några böcker till skolan(för sent, vi vet ^^) och jag skulle ner på lindex och hämta ut mitt schema för sommaren. Sen åkte vi hem igen, och fikade med te, digestivekex, smörgåsrån och brieost, mums.
Efter det lade vi oss i sängen för att kolla på TV, vilket ledde till att jag låg och småslumrade lite, och Emil sov i drygt 1½ timme. Grymt skönt att bara ligga och mysa :)
Sen åkte vi som sagt hem till min pappa och hämtade lite prylar, och bestämde att vi ska skjutsa honom & Åsa till Bromma imorgonbitti när dom ska flyga till Gotland. Så sedan har vi deras hus för oss själva tills på Söndag, ganska nice :)

Sedan avslutade vi dagens äventyr med att käka en mysig middag på Lucky House, med friterad kyckling och fläskfile, ris och sötsur sås. Galet gott var det :)

Nu ska vi bara ta och mysa framför TVn, tingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0