Måndag

Jag var hemma en sväng idag för att hämta lite kläder och nycklar och sånt, och då berättade pappa för mig att min Farmor, Farfar & Faster, som varit uppe för att fira min student, körde av vägen igår på väg hem till Osby.



Alla tre klarade sig med bara lite småskador, men jag blev ändå lite uppskakad. Tänk hur lätt hänt det är att en olycka händer, och hur snabbt det kan gå. Sjukt skrämmande när man tänker efter. Så snälla, kör försiktigt och var uppmärksam på hur andra kör. Jag hoppas att jag aldrig behöver vara med om någon bilolycka *peppar,peppar*, och att ingen i min närhet heller behöver uppleva det (igen).  

Kommentarer
Postat av: Johanna

Usch va hemskt! :/ Vilken tur att de klarade sig bra ändå! :S :) <3

2009-06-15 @ 20:53:40
URL: http://johannapanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0