Lördag

Good morning,
sitter och kollar på TV4 Fakta, vilket jag gör typ varje morgon medan jag försöker sparka lite liv i Emil. Igårkväll låg vi och kollade på Tzatziki, Morsan & Polisen till klockan halv 1 ungefär, och sedan blev det lite mer zappande innan vi somnade så han är trött idag. Dessutom grillade Emil världens godaste fläskkotletter till oss igår, gjorde egen marinad med all möjligt i, och satt ute och grillade medan jag fixade pommes frites och dipsås.
Idag har jag ingen aning om vad som händer, men om vädret tillåter så kanske vi tar en liten promenad iallafall. Jag har förresten blivit superkär i de här topparna från Gina Tricot:

Tänk vad snyggt till mina ljusa jeans-leggings! (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0