Look of the day


Klänning, Lindex
Leggings, Lindex
Sandaler, Deichmann

Det blir mycket lindex-kläder när man jobbar där. Dels för att dom är snygga, men också i säljande syfte. hursomhelst så har jag jobbat nästan hela dagen idag, i grym hetta eftersom luftkonditioneringen inte fungerar. Vi har en liten bordsfläkt vid kassan men den hjälper inte så där jättemycket. Men det har gått väldigt bra idag ändå, sålde nästan 30 000 mer än budget, bra jobbat där :)  Lackade lite smått på några kunder idag, som tydligen inte förstår frasen "vi har stängt", när klockan var 10 över 6(vi stänger 6) stod de fortfarande kvar och provade en massa plagg. Grr. Då ville man ju bara komma hem så snabbt som möjligt.
Hade ju tänkt att sitta och glo på fotbollen nu när jag kom hem, men när jag hörde att de redan låg under med 0-3, så kändes det lite onödigt. Blev förresten lite smått irriterad när jag kom hem och såg att jag hade fått en 10% rabattkupong på Kicks idag. Kul att jag köpte ny parfym där igår. Blä, det är tydligen inte min dag idag.

Nu ska jag ta och äta och dricka lite gott med familjen, så får vi se vad sommarkvällen bär med sig :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0