Seg söndag

Det blev en ganska lång kväll igår, men väldans rolig. Alltifrån potatisgris-leken, till trasiga soffor och dåligt sjungande. Drack Rekordeligs sommar-cider, med smak av jordgubbar och rabarber, supermumsigt. Jag och Emil avrundande först vid halv 1, och gick hem, vilket tog minst en halvtimme.
Imorse vaknade vi jättesent, inte förrän efter 12 någon gång var vi uppe, och gjorde våfflor till frukost. Riktig bakis-frulle. Sedan har vi bara legat i sängen och slappat hela dagen. Jag var lite sugen på Tennis, men det var inte Emil. Btw så slog jag och Emil Stor-Emil och Mia i tennisen igår, med 6-3, 6-4 :)
Nu har vi precis ätit hämt-mat från Mae Thai, jag åt nudlar med kyckling och grönsaker, och Emil rödmarinerad fläskfilé. Skönt att slippa fixa nån mat. Sen har vi suttit och garvat åt folks felhörningar, Saltmannen har samlat allmänhetens felhörningar av texter i kända låtar, riktigt smart idé. 

Nu ska vi ta och åka en sväng,

Ciao 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0