Onsdag

Ledig dag idag, skönt skönt. Och ännu bättre är ju att det faktiskt är fint väder idag :) har redan hunnit ligga ute och steka i två timmar. Men nu har det börjat bli lite molnigt, hoppas att det spricker upp sen igen. Har inte några planer idag, kanske ska ta och rensa min garderob? Finns ju hur mycket som helst som man aldrig använder. Kanske till och med ska dra ihop tjejerna på en klädbytardag, hmm, ingen dum idé faktiskt. Mycket av kläderna man har är ju fina egentligen, bara att man själv har tröttnat på dem. Och det som ingen vill ha sen är ju bara att skänka till någon organisation eller något.

Egentligen är det lite tråkigt att jag inte är någon höjdare på att sy. Nog för att jag hade MVG i syslöjd, men dr hade man ju ett exakt mönster aett följa hela tiden. Tänk hur många plagg man har som skulle bli jättefina om man bara kunde sy om dom lite, klänninga och kjolar och linnen som kan bli till riktigt unika plagg. Man kanske skulle ta och gå en sykurs.. Det tål att tänkas på iallafall :)

Och på tal om kläder så kommer här bilder på min garderobs senaste tillskott:

 
  

Två jättesöta toppar från Lindex, perfekta att jobba i, men ändå fina :) 
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0