Torsdagskvällen

Hej igen,
jag sitter och kikar runt lite på olika utbildningar som jag skulle vilja gå. Jag är jättesugen på att gå någon typ av make-up artist/stylist utbildning. Make-up store har en, det jobbiga är bara att den kostar 50 000:- och inte är studielåns-berättigad. It sucks. Men jag har hittat en annan intressant på HårAkademien i stan, den kostar "bara" 25 000:- och kanske är lite mer värd det? Vi får se. Någon som har något annat tips på en bra/rolig utbildning?
Anyways, nu tänkte jag ta och hoppa in i duschen, måste tvätta och packa in håret lite. Ska nog passa på att dra några tag med rakhyveln över benen också, det är ju inte vinter än liksom xD

Efter det sticker jag till Emil och kollar på film:


xoxo

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gör det!!! Då kan du bli min personliga makeup artist som sminkar våra modeller så fotar jag ;D haha. Grymt ju!

2009-08-27 @ 23:37:07
URL: http://johannapanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0