Torsdagskväll

Tingeling,
Nu har jag förutom att städa badrummen även hunnit med att fixa iordning i köket, och dammsuga hela nedervåningen, jag känner mig så himla duktig :) När jag var klar med städningen, eller aa, när jag inte orkade mer, så parkerade jag mig i soffan. kollade runt på lite olika program, och fastnade sedan på Tv4 Fakta, vilket jag och Emil ofta gör. Iallafall så kör de en serie som heter 'Vanity Insanity' där de tar upp olika former av skönhet och hur/vad folk gör för att uppnå denna beauty. Idag så handlade ett av inslagen om en väldigt rolig grej, nämligen:

Betty - color for the hair down there, finns i sju olika färger: Brun, rosa, svart, rödbrun, blond, lila och en blå nyans, som kallas Betty Bridal. I USA är det ju tradition för bruden att ha - Something old, something new, something borrowed, something blue, och detta skulle då representera det blåa. Men jag tycker att det likagärna kan vara det nya. Hursomhelst så tycker jag att det är en skitskoj idé, tänk att chocka pojkvännen med en knallrosa buske. Eller, ja Emil säger ju att han skulle vilja se mig som blondin. Mohaha. 
Färgerna kostar runt 110:-, eller 14,99$ per förpackning, men tyvärr vet jag inte om produkten finns i sverige, tror dock att  det ska gå att beställa från Betty's hemsida, men då tillkommer säkert en massa frakt och tullkostnader.

Kan ju säga att Betty made my day, mwihi.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAHHAHAHA.. sjukt ju :P Fan va fult det måste va.

2009-08-07 @ 12:03:02
URL: http://johannapanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0